Wednesday, April 15, 2015

denim craving

picture via pinterest

picture via pinterest

picture via Madewell
Jag lovade för några år sedan dyrt och heligt en kär vän till mig att när jag en dag blir gravid så skall jag inte ha på mig hängslebyxor eller flätor a la pippi Långstrump, ett löfte jag utan problem kan hålla. Men jag måste erkänna att så snart kulan på magen är ett minne blott så är jag sjukt sugen på ett par hängslebyxor, dem korta från Madewell känns helt rätt i sommar!
_

A couple of years ago I promised a dear friend of mine that when I get pregnant I would not wear denim overalls or braids a la pippi longstocking, a promise I have no problem to keep. But I must admit that as soon as the baby bump is gone I would not mind me some overalls, the one from Madewell is perfect for the summer!


No comments:

Post a Comment